Wyszukaj

Statystyka

12/02/2014

[TAG] : 15 pytań o szkole

1. O której wstajesz do szkoły?
Zależy, czy mam na 7:30 czy na 8:20. Na siódmą to okoły 6:15, na ósmą to około 6:55

2. Ulubiony nauczyciel?
Pan z informatyki, zdecydowanie i bezwzględnie.Bardzo fajnie i śmiesznie prowadzi lekcje.

3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Obecnie najlepszą średnią mam z fizyki, ale nie sądzę, że jestem z niej najlepsza. Moim zdaniem najlepiej idzie mi z historii.

4. Plecak czy torba?
Ja chodzę z plecakiem, jest zdrowszy itd. Zresztą mam krzywe łopatki i muszę chodzić z plecakiem :)

5.Czy malujesz się do szkoły?
Zależy, jak jest jakaś akademia, na którą trzeba się ubrać na galowo to używam mascary, a tak zazwyczaj to nie.

6.Jak zazwyczaj jesteś ybrana do szkoły?
T-shirt lub bluzka z długim rękawem i jakieś dżinsy ewentualnie legginsy.

7.Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Tak, Jem kanapkę. xD

8.Przedmiot, z którego jesteś słaba?
Biologia i chemia to MASAKRA!

9.Czym jeździsz do szkoły?
Jak mam na 7:30 to samochodem, a jak na 8:20 to autobusem.

10.Zmieniasz buty w szkole?
W zimę i na WF...

11.Czy kubisz ćwiczyć na WF-ie?
Jeśli jest piłka ręczna czy nożna albo koszykówka to tak a jak siatkówka to NIE.

12.Jak czujesz się w swojej szkole?
Na początku było słabo, ponieważ nikogo nie znałam i nie potrafiłam się w niej odnaleźć ( była chyba z 20x większa niż moja podstawówka ), ale po jakimś czasie znalazłam sb koleżanki itd. Teraz jest już spoko.


--------------------
Koniec TAGu, wiem że pytań nie było 15, ale ten TAG taki jest. Znalazłam go na jakimś blogu i postanowiłam też go zrobić. CIAU!

1 komentarz:

  1. Ja również jestem słaba z biologi i nie lubię ćwiczyć kiedy jest siatkówka :)
    http://hope-for-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic