Wyszukaj

Statystyka

11/20/2014

Autumn

Dzień dobry,
Powracam ze sposobem na zimowe chłody. Pogoda daje w kość, prawda? U mnie temperatura to około 2 stopnie Celsjusza, więc bardzo zimno. Brrr...
Oto mój sposób na zimno i jesienną pogodę.
♥ to chyba oczywiste, ale no cóż przypomnę, że nie biegamy w koszulkach na ramiączkach i krótkich spodenkach, żeby się potem rozchorować
♥ sweterki, legginsy ( najlepiej ocieplane, żeby w nóżki nie było zimno ), dżinsy czy płaszcze
♥ najwięcej ciepła ucieka  przez głowę !
♥ siedzenie w domu przy kaloryferze xD
♥ po spacerku ciepłe kakao albo herbatka
♥ dobra książka czy film ( ja lubię horrory czy kryminały, ale to tak na marginesie )
♥ siedzenie pod kocem
♥ pisanie komentarzy na moim blogu i klikanie przycisku Obserwuj
♥ pisanie posta na własnym blogu ( tak jak ja w tej właśnie chwili )
♥ spędzanie czasu z rodziną

Może za niedługo pojawią się jakieś zdjęcia z mojego spaceru po lesie. Bardzo chętnie porobię dla Was (kochaniutcy) jesienne zdjęcia. Będzie pięknie! Mam nadzieję, że listopad mija Wam w fajnym nastroju. W końcu już za chwilunię Mikołaj i Gwiazdka. Bardzo lubię ten miesiąc. Jest to taki czas czekania na grudzień, w którym dostaje się najwięcej prezentów. Moja lista życzeń na Gwiazdkę?
♥ słuchawki do MP4
♥ The Sims 4
♥ naprawa monitora w moim własnym kompie
♥ ciuszki!
To chyba tyle, aż sama się zdziwiłam, że mam tak mało życzeń. Oczywiście chcę też rodzinną atmosferę, ale o tym to już chyba nie muszę mówić.

OBSERWUJ!
KOMENTUJ!


9 komentarzy:

  1. koc i dobra książka z gorącym kakao ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciała simsy :)
    obserwuję , wpadniesz ? :))
    katie-about-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam gorącą czekoladę z bitą śmietaną ;)

    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bosz ja uwielbiam simsy *.*
    świetny blog ;) fajna z Ciebie dziewczyna ^.^
    pozdrawiam i zapraszam do siebie, jeśli Ci się spodoba zaobserwuj i daj znać ;))

    pozdrawiam
    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny blog. Kocham grać w simsy tak jak i ty.; ) Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. loveemyydreeam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jesień tez mi się kojarzy z kocykiem i dobra książką :) Gdybyś miała ochotę częściej mnie odwiedzać to na pewno nie będę dłużna :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam jesień i w sumie ten chłodek, który funduje nam zima też. ;)
    Wspólna obserwacja? Ja już. ;)
    http://hey-no-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe ciuchy? Czemu nie? Mi by też sie przydały:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? - ja już, zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic