Wyszukaj

Statystyka

12/05/2014

Sztuka, czy głupota- moje zdanie na temat TATUAŻY

Hey!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić MOJE zdanie na temat tatuaży. Od razu ostrzegam, jeśli ich nie lubisz to wyjdź, poczytaj inne post, bo nie chcę denerwować ludzi z powodu mojego posobistego zdania.

Przejdźmy do rzeczy. Myślę osobiście, że tatuaże to jeden ze sposobów na wyrażenie siebie, bardzo piękny i dłigowieczny sposób. Oczywiście nie lubię tautaży, które nic nie znaczą i tylko zajmują miejsce na skórze, ale takie z przesłaniem, czy jakiś cytat jak najbardziej. Podobają mi się też te, które po prostu pięknie wyglądają.
Są piękne, mają znaczenie i własną symbolikę. Powiem szczerze, że sama chciałąbym kiedyś zrobić sobię tatuaż, taki mały, ale jednak piękny. 
 
Nierzedko przypominają właściecielowi, że nie warto się poddawać z byle powodu i dodają mu otuchy, gdy nie ma przy nim przyjaciół.
Albo przypominają o tym, że muzyka naszych największych idoli nigdy nas nie opuści, w końcu to co powiedzieli zawsze zostaje nam w pamięci.
lub po prostu- PIĘKNIE WYGLĄDAJĄ.
-------------------------------------
Zapraszam do obserwacji i komentowania.






8 komentarzy:

  1. Też uwielbiam tatuaże te z przesłaniem :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mam do ludzi z tatuażami , ale jakoś ja nie chciałabym nigdy mieć ;)
    Może obserwujemy?
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają tatuaże ,ale na swojej skórze bym nie zrobiła ;)
    Może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu ;)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają tatuaże. Chciałabym wytatuować sobie moje motto życiowe na nadgarstku ale musze to jeszcze przemyśleć bo to ozdoba na całe życie i trzeba to dobrze rozważyć

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się tatuaże i to bardzo :)
    Obserwujemy.? Daj znać u mnie ;3
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie małe mi się podobają, ale ''rękawy'' to już raczej nie. ;) W sumie mogłabym sobie zrobić jakiś malutki tatuaż, w średnio widocznym miejscu, tylko najpierw musiałabym się nad tym sporo pozastanawiać. ;)

    PS. Mała rada dotycząca blogowania : wyłącz weryfikację obrazkową, a to na pewno ułatwi komentowanie Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry ;) Zapraszam na land-of-grafic po odbiór szabloniku ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic