Wyszukaj

Statystyka

11/28/2014

Love 'u followers

Hejka, moje robaczki. Przepraszam bardzo, że troszeczkę długo nie pisałam fajnego posta o wszystkim i o niczym.
Miałam mega dużo sprawdzianów i kartkówek, przykładem jest chociażby dzisiejszy dzień- powtórzenie wiadomości z polskiego na ocenę, sprawdzian z angielskiego ( jestem w kl dwujęzycznej), kartkówka z niemieckiego i sprawdzian SEMESTRALNY z religii. Moje gimnazjum jest dość specyficzne, bo semestr kończy się w połowie grudnia, wtedy też są wystawiane  oficjalne oceny na pierwsze półrocze. Najgorsze jest to, że zapowiada się średnia najgorsza jak dotąd w całym moim życiu - 4.6 ! Chociaż podobno u mnie to całkiem dobrze, bo jest to bardzo wymagająca szkoła.
Ogólnie to cały tydzień minął mi dobrze. Trochę podenerwowałam nauczycieli ( głównie panią z polskiego i matmy ), ale nie dostało mi się za to. Byłam z klasą w kopalni soli w Wieliczce, kopaliśmy węgiel o_O
Bardzo, ale to bardzo się cieszę z nowych obserwatorów, którzy mam nadzieję nie zostaną na poziomie 9 i nic więcej. Bardzo motywujecie mnie do pisania i tworzenia nowych TAG'ów czy czegoś innego. Wiedzcie, że to nie jest dla mnie jakaś tam nieistotna sprawa. Niektórym blogerom może na tym nie zależy, ale ja jestem  z tego powodu naprawdę szczęśliwa.

OBSERWUJ!
KOMENTUJ!
:)
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic