Wyszukaj

Statystyka

12/10/2014

Boże Narodzenie, Moja Lista Must Have...

Witam Was,
od razu, chcę powiedzieć, że brak komentarzy pod ostatnim postem dotyczącym szablonu oraz tylko 1 komentarz pod postem Your Type of Music był dla mnie bolesnym ciosem. Naprawdę...
Poza tym liczba obserwatorów wciąż nie ulega zmianie, więc jeśli jesteś tutaj po raz pierwszy, albo nie jesteś w gronie Followersów to gorąco zachęcam do obserwacji i komentowania.
-------------
Przejdźmy do tematu posta. Jest on o Bożym Narodzeniu.
Mnie osobiśie najbardziej w tym dniu podoba się rodzinna atmosfera i ciepło, którym ludzie nawzajem się obdarzają. Ozdoby, które zdobią całe moje miasto, pięknie i kolorowo to wygląda. Jednym słowem - kocham czas Bożego Narodzenia!
Chyba u mnie najlepiej jest, nie w dzień samego święta, ale w dzień gdy stroimy choinkę, wtedy wszyscy się bawią i od tego, tak naprawę, zaczyna się ten wspaniały czas.
Moja choinka niestety ni ewygląda trak pięknie jak na zdjęciu, ale i tak jest prześliczana i godna bycia tą główną ( w domu mam 2 piętra + parter i u mnie stawiamy 4 choinki ).  
Piosenka kojarząca mi się ze świętami?
Właściwie są takie dwie oto one
Kocham obydwie... ♥♥
 --------------
Teraz druga część posta, moja lista prezentów na Boże Narodzenie:
♥ The Sims 4
♥ kolczyki NEW
♥ nowe ciuszki :)
♥ płyta Marsów i Marilyn Manson
--------------

Koniec posta, zapraszam do Obserwacji i Komentowania. Kocham Was! Merry Christmas!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


1 komentarz:

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic