Wyszukaj

Statystyka

12/08/2014

Nowy Szablon!!!

Heyya!

Jak mówiłam z 2 tygodnie temu, złożyłąm zamówienie na stronie ( podana po prawej ) z szablonami. Ja jestem MEGA zadowolona z szablonu, który otrzymałam ( mam nadzieję, że wam też się podoba).
Genialne wykonanie zawdzięczam Mii ( szabloniarka, link do jej strony na końcu posta ). Jeśli chcecie nowy wygląd na bloga to serdeczie polecam, oczywiście inne szbloniarki też wykonują cudowne szablony i nie trzeba koniecznie czekać na tę jedyną twórczynię.

Ogólnie jestem zadowolona, jest taki jak chciałam ( nawet lepszy, bo Mia wniosła kilka poprawek ).  Srdecznie polecam.

DO ZOBACZENIA!

Land of Grafic 

Mia

Co Wy myślicie o nowym szablonie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic