Wyszukaj

Statystyka

12/12/2014

TOPlista : FILMY, swag

Dzisiaj nie miałam jakiejś zbytniej weny twórczej na pisanie postów, ale nagle mnie natchnęło, postanowiłam zrobić TOPlistę filmów, które po prostu uwielbiam oglądać i mogłabym to robić na okrągło, oczywiście są też nowości, co dopiero weszły do kin lub niedawno z nich "wyszły". No to zaczynam!

1. Noc w Muzeum ( uwielbiam, można się pośmiać serdecznie polecam )
2. The Ring ( horror, uwaga nie dla dzieci, choć sama nim niby jestem, ale lubię się bać )
3. Dirty Dancing ( kochciam )
4. Piękne Istoty ( typowo młodzieżowy )
5. Titanic ( zawsze płaczę )
6. Jestem Bogiem ( komedia, mega śmieszne )
7. Sala Samobójców ( love, love )
8. Uprowadzona ( świetny, genialny, POLECAM )
9. Gwiazd naszych wina ( smutny i jednocześnie śmieszny )
10. Dla Ciebie Wszystko ( smutny, płakałam, ale da się pośmiać )


No i to chyba tyle. Ze względ na to, że post wyszedłby zbyt krótki i nieciekawy to postanowiłam jeszcze Wam ( moi Kochani ) powiedzieć trochę o wszytkim i o niczym. 

  • chodzenie bez czepek w zimę- moim zdaniem- GŁUPOTA i kompletny brak inteligencji, można się bardzo rozchorować. Może chodzenie bez czapki ładniej wygląda i w ogóle swag itp, ale nie powinno się zaniedbywać zdrowia z powodu wyglądu
  • wagary- możliwe, że to temat na osobny post, ale po krótce- takży głupie i bezmyśle, tak naprawdę, zaniedbywanie swojej własnej przyszłości, bo nie dostaniemy się na dobre stusia bez wiedzy, a pracy nie dostaniemy bez studiów, może raz na jakiś czs w dzień kiedy się nie nic nie robi w szkole, choć i tak o jeden raz za dużo.
Dobra do widzenia!!!!!
Zapraszam jak zawsze do obserwacji i komentowania.

1 komentarz:

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic