Wyszukaj

Statystyka

11/25/2014

Zmiana szablonu bloga- dobry czy zły pomysł?

Chciałabym zmienić szablon mojego blogfa, stał się nudny. No bo ile można mieć taki sam szablon?
Ja mam go od początku istnienia bloga. Zamówiłam nowy na tej stronie:
KLIK
Nie będzie jakiegoś długiego posta o tym, że zamierzam zmieniać szablon. Chciałabym tylko zebrać opinie o tym pomyśle. Już zamówiłąm i mam nadzieję, że wam się spodoba. Nie wiem jak długo będę na niego czekać. Przepraszam za wszelkie błędy interpunkcujne, ale piszę posta bardzo późno.

1 komentarz:

  1. Fajnie wygląda, oryginalnie :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic