Wyszukaj

Statystyka

11/23/2014

Co sądzę o blogach z opowiadaniami?

Dzisiaj wypowiem się na temat blogów z opowiadaniami. Mam wrażenie, że w ostatnim czasie powstało takich bardzo dużo i chyba najwięcej z opowiadaniami o One Direction ( nie wiem, czemu mam takie skojarzenie ). Jest wiele stronek, gdzie zagorzałe fanki tego boysbandu piszą o swoich marzeniach dotyczących wielkiej miłości ich i np. Harrego Stylesa ( nie mam nic przeciwko 1D, tak na marginesie, jestem raczej w stosunku do nich neutralna ).
Moim zdaniem takie blogi nie są niczym złym, jak autorka rzeczywiście potrafi pisać ciekawe opowiadania, stają się nawet ciekawą i wciągającą lekturą. Kiedyś, przyznaję się bez bicia, także wkręciłam się w tą modę i pisałam takiego bloga, ale chyba nie był najlepszy. Z sentymentu do niego zostawiłam go w internecie ( dalej istnieje ). Nie piszę już na nim. Było to opowiadanie o One Direction, ponieważ zdecydowana większość moich koleżanek pisało o nich, a ja nie mając pomysłu na swoje własne, oryginalne opowiadanie stworzyłam bloga, na którym umieszczałam fragmenty historii o 1D.
LINK DO BLOGA
Blogi powstają głownie po to by fanki jakiegoś zespołu, aktora, czy piosenkarza mogły dzielić się z innymi swoimi marzeniami. Jest to według mnie piękne, by przez twórczość pokazywać innym fantazje. Dla innych może to być głupie ( no bo po co pisać takie rzeczy i zaśmiecać internet głupotami, nie mającymi w ogóle sensu ). Osoby, które tak myślą moim skromnym zdaniem nie powinny się na ten temat wypowiadać, ponieważ tylko psują innym humor, a twórcom przez nich przechodzi ochota na pisanie.
Podsumowując, moim zdaniem takie blogi są fajne, pomysłowe i przyjemne.

Dziękuję za to, że chciało Ci się czytać. Kliknij na przycisk Dołącz do tej witryny im komentuj posty!
Kocham Was ♥♥

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio chciałam zabrać się za pisanie posta o blogach z opowiadaniami, jednak coś mi nie wyszło.
    Co do twojego posta, mi podoba się właśnie to, że te opowiadania są wymyślone, a nie zgapione z internetu. Jednak nie podoba mi się to w 100%.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś lubi pisać i to umie robić to czemu nie? :D
    Wykazują się ten sposób kreatywnością, bo przecież muszą wymyślić historię. Ja sama też niedawno zastanawiałam się nad założeniem takiego bloga, ale jeszcze nie jestem do końca przekonana.

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic