Wyszukaj

Statystyka

11/21/2014

TAG: Słodycze moich marzeń

Co sądzisz o popcornie?
Jest spoko, fajny. I słony.

Jaki słodycz wpada najczęściej do twojej torby czy plecaka?
Myślę, że wszelkiego rodzaju batony.

Ulubiony batonik?
Chyba Snickers.

Ulubony smak Arizona Tea?
Zdecydowanie lemoniada.

Jaką słodycz chciałabyś posmakować, której nie ma w twoim kraju?
Chyba jest to napój ( słodki ) niebieskie Frugo.

Jakie lody lubisz najbardziej i dlaczego?
Czekoladowe, bo lubię smak czekolady. ^.^

Fanta czy Pepsi?
Zaskoczę Was bo Fanta.

Które skittlesy wolisz- zielone czy czerwone?
Zielone.

Lizak który najczęściej zjadasz to...
chyba takie pudrowe lizaki.

Kupujesz częsciej chipsy czy paluszki?
Kupuję mało i tego i tego, ale chyba paluszki.

Jak robisz zakupy to do koszyka najczęściej wkładasz ( słodycze)?
Snickersy ♥

McDonald's czy KFC?
KFC

Grander Texas czy Twister?
Twister.

Z fastfoodów najczęściej zjadasz?
Tortilla.

Ulubione Frugo?
Black.

Jaka piosenka kojarzy ci się ze słodyczami?
"Candy" Robbie Williams

Wolisz czekoladę pitną czy normalną?
PITNĄ



---------------------
To już koniec TAGU... Zapraszam do komentowania i klikania przycisku Dołącz do tej witryny. 
Bardzo cieszę się, że od wczoraj dołączyło kilku obserwatorów. Chcę żebyście wiedzieli, że bardzo mnide to cieszy. :)

2 komentarze:

  1. osobiście nie jestem fanka słodyczy;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, też lubię czekoladę pitną, zwłaszcza z bitą śmietaną :D Mam przez tego posta na nią ochotę ^^

    www.laura-ss.blogspot.com Zaobserwowałam, mam nadzieję, że mój blog również Ci się spodoba i również zaobserwujesz ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic