Wyszukaj

Statystyka

5/15/2016

[TAG] School Time

1. O której wstajesz do szkoły?
   O godzinie 5:50, bo autobus jest na 6:47 a lekcje na 7:30

2. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
  Myślę, że najlepiej idą mi historia i geografia.

3. Czy masz w szkole grupę bliskich przyjaciół, z którymi się zadajesz czy rozmawiasz z każdym?
  Większość czasy spędzam z najlepszymi przyjaciółkami, ale lubię porozmawiać także z innymi.

4. Plecak, torebka czy tornister?
  Zdecydowanie plecak

5. Czy malujesz się do szkoły?
  Lekko, ale jednak.

6. Do szkoły spodnie, spódnice czy sukienki?
  Spodnie, jak zaszaleję to spódnice :D

7. Czy jesteś w klasie o jakimś profilu?
  Jestem na profilu dwujęzycznym. Mam 5 angielskich w tygodniu i jeszcze 2 godziny jakiegoś innego, wybranego przeze mnie języka ( w moim przypadku niemiecki, ale jest też francuski)

8. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
  Tak, miałam średnią 5.0

9. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba?
  Na pewno matematyka, ledwo wyciągam na 4, ale zawsze się udaje!

10. Zmieniasz buty w szkole?
  Tylko na wf

11. Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
  Zależy co robimy, Jeśli gramy w koszykówkę lub mamy gimnastykę to owszem, ale siatkówka to moja deska grobowa ://

12. Czy macie w szkole szafki?
  Tak, mam numer 90 <3

13. Jakiego przedmiotu nie lubisz?
  Niemieckiego, chociaż dobrze mi z niego idzie i matematyki...
-------------------------

 Mam nadzieję, że spodobał się Wam Tag, możecie skopiować go na swojego bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cieszę się, że komentujesz:
TAK
♥napisz swojego bloga
♥skomentuj post

NIE
♥pisz wulgarnych komentarzy

Każda obserwacja mnie bardzooo cieszy!!! Zaobserwuj!!

Mia land-of-grafic